En liten tanke

Någon som minns rentröjan i filmen "Bridget Jones dagbok"? Den kanske inte är så lätt att glömma, om man sett filmen. Jag är allmänt pysslig av mig och det skulle tyvärr inte förvåna mig om jag någon gång (troligen & förhoppningsvis när jag är betydligt äldre) kommer att sticka någon liknande tröja, och med kärlek ge den till någon yngre släkting, som känner sig tvungen att bära den trots att den säkert kommer att klia, och ha ett mindre attraktivt motiv. Varför inte en ren? Jag har ju trots allt mina rötter i Lappland...

Nu har jag en mini-paus i smyckestillverkningen, för just nu har jag inte tid att pyssla. Däremot har jag en massa idéer på smycken jag vill göra! Det kommer mera... 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tusen, tusen tack =) Känns jätteroligt! Det är väl bara att köra på så blir det vad det blir =) Ha en fin dag! Kramar!

2009-11-13 @ 08:52:42
URL: http://systerii.blogg.se/
Postat av: Challan

Rentröjan är ju en klassiker. Jag är ju per definition en yngre släkting och jag skulle kunna tänka mig att bära en rentröja faktiskt. Roligt att spana på din blogg! Du är duktig.

2009-11-14 @ 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0