Historik




Att jag började göra egna smycken är egentligen lite av en slump. För ca 5 år sedan råkade jag gå förbi en affär som sålde ut pysseltillbehör. På en hylla fanns lite ståltråd, krokar till örhängen, pärlor och då tänkte jag att det kunde vara roligt att testa att göra örhängen. Mina första örhängen blev fina, så det blev snart ett andra par, och ett tredje... Fast själv hade jag inte ens hål i öronen så jag gav bort dem till mina systrar.

Senare tog jag själv hål i öronen (anledningen: jag ville kunna bära mina egna smycken). Just nu tycker jag att det är spännande att även testa att göra ringar, armband och halsband.

Smyckena tar den tid de tar och ibland tar jag uppehåll, för det här är en hobby, som ska vara rolig!


Ha en fin dag!  


OBS! Detta är en hobbyverksamhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0